مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:002021-02-09سياسي

لزوم انتقال نمایشگاه های خودرو تبریز به خارج از شهر


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی بر لزوم انتقال نمایشگاه های خودرو تبریز به خارج از شهر تاکید کرد.

- سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی تاکید کرد: لزوم انتقال نمایشگاه های خودرو تبریز به خارج از شهر ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی بر لزوم انتقال نمایشگاه های خودرو تبریز به خارج از شهر تاکید کرد.

احمد موقری در نشست بررسی نحوه انتقال نمایشگاه های خودرو به شهرک مبل و خودروی مایان تبریز ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر، انتقال نمایشگاه های خودرو به خارج از شهر را در کاهش مزاحمت ها و ترافیک های بی مورد شهری موثر دانست.

وی بیان کرد: با پیگیری های به عمل آمده، مشکلات فعلی و اجرایی طرح انتقال نمایشگاه های خودرو به شهرک مبل و خودروی مایان تا حد زیادی مرتفع و زیر ساخت های لازم آن فراهم شده است.

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، در ادامه پس از بیان نکته نظرات و پیشنهادات سایران مقرر شد اتحادیه صنف نمایشگاه های خودرو با مشارکت پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان پیرو مصوبات جلسه های قبلی، به طور جدی و قاطع با واحدهای صنفی غیرمجاز و بدون پروانه فعالیت، برخورد قانونی به عمل آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم انتقال نمایشگاه های خودرو تبریز به خارج از شهر

لزوم انتقال نمایشگاه های خودرو تبریز به خارج از شهر