مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:002021-02-09سياسي

ایسنا یک خبرگزاری معتبر و فرهنگی است


فرمانده نیروی انتظامی استان یزد تاثیر رسانه در شفاف سازی و اطلاع رسانی به موقع و سریع اشاره کرد و گفت: در مسائل متعدد شفاف سازی در عین سرعت بالا، - از ایجاد شائبه و چندگانگی و شبهه در فضای مجازی جلوگیری می کند.

سردار عباسعلی بهدانی فرد امروز 21 بهمن ماه در بازدید از دفتر ایسنا در یزد اظهار کرد: ایسنا یک خبرگزاری معتبر و فرهنگی است و با ارتقای فرهنگی، علمی، سیاسی و اجتماعی در اطلاعرسانی به جامعه بسیار کارآمد باشد.

وی احساس امنیت در جامعه را مهمتر از امنیت خواند و گفت: نقش رسانه ها در ارتقای احساس امنیت به مردم بسیار خظیر و تاثیرگذار است.

فرمانده نیروی انتظامی استان به اهتمام ایسنا و تعامل خوب این رسانه با نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت:رسانه های نقش موثری در شفاف سازی و اطلاع رسانی به موقع و سریع در جامعه دارند چرا که معتقدیم شفاف سازی و ارسال خبر صحیح و سریع از بروز شائبه و شبهه در جامعه پیشگیری می کند.

سردار بهدانی فرد در ادامه گریزی به وضعیت جرائم استان نیز زد و اظهار کرد: خوشبختانه علی رغم افزایش جرائم در بسیاری از استانها به دلیل مشکلات اقتصادی، در استان یزد بسیاری از جرائم کاهش داشته به عنوان نمونه سرقت در استان یزد امسال شش درصد کاهش یافته و در مقابل کشف سرقت ها 70 درصد رشد داشته اسیت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا یک خبرگزاری معتبر و فرهنگی است

ایسنا یک خبرگزاری معتبر و فرهنگی است