مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 09:552021-02-09اقتصادي

روستاهای برخوردار از گاز طبیعی اصلاندوز به 130 روستا افزایش یافت


عملیات گازرسانی قشلاق اژدر بیگلو و سایر قشلاقات تابعه افتتاح که با این اقدام گام بزرگی در راستای گازرسانی به قشلاقات و روستاهای تابعه برداشته شد.

- اصلاندوز - فرماندار اصلاندوز گفت: عملیات گازرسانی قشلاق اژدر بیگلو و سایر قشلاقات تابعه افتتاح که با این اقدام گام بزرگی در راستای گازرسانی به قشلاقات و روستاهای تابعه برداشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عباس مینایی صبح یکشنبه در حاشیه افتتاح عملیات گازرسانی قشلاقات شهرستان اصلاندوز با بیان اینکه بخش مرکزی اصلاندوز به سبب عملیات های گازرسانی رشد قابل توجهی در بحث زیرساخت ها داشته است، اظهار کرد: به لطف خداوند و به برکت نظام جمهوری اسلامی چندین سال پیش در شهرستان اصلاندوز فقط 12 مورد از روستاها از نعمت گاز برخوردار بودند که این تعداد امروز به 130 روستا افزایش یافته است.

وی افزود: پروژه گازرسانی به قشلاق اژدر بیگلو با تلاش مسئولین ذی ربط با اعتباری بالغ بر 220 میلیون تومان که از محل اعتبارات داخلی شرکت گاز تأمین شده افتتاح گردید که با به بهره برداری رسیدن این پروژه 35 خانوار فقط در این قشلاق از نعمت گاز برخوردار شدند.

مینایی با اشاره به برخورداری 100 درصدی مردم بخش مرکزی از نعمت گاز خاطر نشان کرد: با افتتاح شدن این پروژه در بخش مرکزی شهرستان از لحاظ عملیات گاز رسانی مردم این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای برخوردار از گاز طبیعی اصلاندوز به 130 روستا افزایش یافت

روستاهای برخوردار از گاز طبیعی اصلاندوز به 130 روستا افزایش یافت