مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 09:502021-02-09بين الملل

دبیر کل جنبش فلسطینی: اعتماد به جو بایدن، سراب است


دبیرکل یک جنبش فلسطینی گفت که رژیم صهیونیستی به دنبال چند دستگی میان فلسطینیان است و هرگونه اعتمادی به دولت جو بایدن، اعتماد به سراب محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مصطفی البرغوثی دبیرکل جنبش المبادره الوطنیه الفلسطینیه که برای حضور در نشست گروههای فلسطینی در قاهره به سر می برد، فضای حاکم بر این گفت و گوها را مثبت و سازنده ارزیابی کرد.

البرغوثی به شبکه المیادین گفت که تا اینجای گفت و گوها، گروههای فلسطینی برای تشکیل دادگاه مخصوص انتخابات متشکل از قضات پاکدست و شناخته شده، توافق کرده اند.

14 گروه فلسطینی از جمله فتح و حماس برای اولین بار از روز گذشته (دوشنبه) در قاهره جهت گفت و گو در خصوص انتخابات پارلمانی و ریاستی پیش رو جمع شده اند.

این شخصیت فلسطینی سپس گفت که جنبش فتح و حماس در مسائل مختلفی به توافق رسیده اند و دیگر گروههای فلسطینی نیز از این روند به گرمی استقبال می کنند و باید انتخابات پیش رو به چند دستگی ها پایان دهد، نه اینکه عامل آن باشد.

  مصطفی البرغوثی در ادامه گفت که رژیم صهیونیستی به دنبال چند دستگی و اختلاف میان گروههای فلسطینی است و از سوی دیگر همه باید بدانند که تکیه و اعتماد به دولت جدید آمریکا، اعتماد به سراب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر کل جنبش فلسطینی: اعتماد به جو بایدن، سراب است

دبیر کل جنبش فلسطینی: اعتماد به جو بایدن، سراب است