مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 09:502021-02-09اقتصادي

ارائه تسهیلات به طرح های توان افزایی صنعت شیلات


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در بخش های مختلف از جمله شیلات، ابتکاری در حال شکل گرفتن است که می تواند به شناسایی نقاط کلیدی صنعت شیلات کمک کند و منجر به توسعه این صنعت شود؛ - ایسنا/خوزستان معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در بخش های مختلف از جمله شیلات، ابتکاری در حال شکل گرفتن است که می تواند به شناسایی نقاط کلیدی صنعت شیلات کمک کند و منجر به توسعه این صنعت شود؛ بدیهی است که ابزارهای مربوطه مانند تسهیلات نیز در اختیار این صنعت قرار می گیرد.

عیسی منصوری در آیین انعقاد تفاهم نامه سه جانبه مرکز ملی توسعه و توان افزایی شیلات ایران که امروز (21 بهمن ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: اینکه یک تصمیم به صورت مشترک بین دستگاه های مختلف برای توسعه گرفته می شود، یک گام رو به جلو برای توسعه منطقه است.

در بحث اشتغال در کشور عنوان کردیم که فعالیت های دارای ارزش افزوده و دارای اشتغال به صورت همزمان که ظرفیت بالاتری دارند، از نظر ما در اولویت حمایت برای توسعه قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در بخش کشاورزی یکی از این رسته های در اولویت، پس از توافق با وزارت جهاد کشاورزی، شیلات عنوان شد.

تمرکز در این بخش می تواند موفقیت سریع تر با راندمان بیشتری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات به طرح های توان افزایی صنعت شیلات

ارائه تسهیلات به طرح های توان افزایی صنعت شیلات