مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-09ورزشي

15 پروژه در شهرستان کیار به بهره برداری رسید


فرماندار کیار با بیان اینکه در ایام دهه فجر امسال تعداد 15 پروژه در این شهرستان به بهره برداری رسید، گفت: این پروژها زمینه اشتغال 38 نفر به صورت مستقیم و 50 نفر را به صورت غیر مستقیم فراهم می کند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار کیار با بیان اینکه در ایام دهه فجر امسال تعداد 15 پروژه در این شهرستان به بهره برداری رسید، گفت: این پروژها زمینه اشتغال 38 نفر به صورت مستقیم و 50 نفر را به صورت غیر مستقیم فراهم می کند.

سید شجاع زیلابی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در ایام دهه فجر تعداد 15 پروژه در این شهرستان به بهره برداری رسید، اظهار کرد: این پروژه ها توسط هفت دستگاه اجرایی در زمینه های پرورش گاو شیری، گلخانه، سالن ورزشی و .

هستند.

وی اعتبار هزینه شده برای این تعداد پروژه را 13 میلیارد و 725 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این پروژها زمینه اشتغال 38 نفر به صورت مستقیم و 50 نفر را به صورت غیر مستقیم فراهم می کند.

فرماندار کیار پروژه های شاخص آماده افتتاح را در این شهرستان، بهره برداری از پایگاه اورژانس دورک و افتتاح سالن ورزشی گهرو عنوان کرد.

زیلابی در ادامه به پروژه های کلنگ زنی در شهرستان کیار اشاره و بیان کرد: کلنگ سه پروژه توسط دو دستگاه اجرایی در این شهرستان زده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 پروژه در شهرستان کیار به بهره برداری رسید

15 پروژه در شهرستان کیار به بهره برداری رسید