مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 09:352021-02-09سياسي

لزوم حل مشکلات اقتصادی مردم با استفاده از ظرفیت های داخلی


امام جمعه ایلام بر لزوم حل مشکلات اقتصادی مردم با استفاده از ظرفیت های داخلی تاکید کرد و گفت: مردم با وجود همه مشکلات پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار صبح امروز سه شنبه در نشست با جمعی از مردم دهلران در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: اکنون صدای شکسته شدن استخوان های لیبرال دموکراسی غرب به گوش می رسد.

ماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تشریح ابعاد گسترده انقلاب اسلامی ایران در جهان گفت: انقلاب اسلامی ایران دین را احیا کرد و نور آن مانند خورشیدی درخشان در دنیا فراگیر شده است.

وی گفت: دشمنی هایی که علیه نظام جمهوری اسلامی می شود، به خاطر تاثیرگذاری انقلاب اسلامی است.

امام جمعه ایلام در ادامه با اشاره به فروپاشی نظام کمونیستی شوروی سابق اظهار کرد: روزی اتحاد جماهیر شوروی به عنوان نظامی کمونیستی در اوج قدرت بود که بنیانگذار جمهوری اسلامی خبر دادند کمونیست را باید در موزه تاریخ جستجو کرد، اکنون خبر از صدای شکسته شدن استخوان های لیبرال دموکراسی غرب به گوش می رسد و در حال حاضر اضمحلال ایالات متحده آمریکا را مشاهده می کنیم که این وعده الهی است.

کریمی تبار با اشاره به دستاوردهای بی شمار انقلاب اسلام، ی تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب دینی بود، اما به برکت آن کشور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حل مشکلات اقتصادی مردم با استفاده از ظرفیت های داخلی

لزوم حل مشکلات اقتصادی مردم با استفاده از ظرفیت های داخلی