مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 09:252021-02-09سياسي

سالانه 2.5 میلیون پرونده در مراکز پزشکی قانونی کشور تشکیل می شود


رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: به طور میانگین سالانه 2 میلیون و 500 هزار پرونده در مراکز پزشکی قانونی کشور به دلیل مسائل مختلف تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عباس مسجدی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح فاز اول ساختمان پزشکی قانونی استان کردستان که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: حدود 40 نوع معاینه پزشکی در مراکز پزشکی قانونی انجام می شود که بیشتر آنها نیز به واسطه تصادفات اتفاق می افتد.

وی افزود: در سال 98 حدود 70 هزار معاینه تخصصی در کشور صورت گرفته که مربوط به تشخیص جرم بوده و مسائل بسیاری در این معاینات روشن شده است.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور ادامه داد: خوشبختانه از نظر ظرفیت های آزمایشگاهی در وضعیت خوبی قرار داریم و از دانش روز دنیا برخوردار هستیم.

مسجدی یادآور شد: طی سال گذشته بیش از هزار مورد تصادف ساختگی در سطح کشور کشف شد که توانست باری را از روی دوش قوه قضاییه و شرکت های بیمه ای بردارد.

وی بیان کرد: امروز بیش از 250 هزار فارغ التحصیل در حوزه های مختلف پزشکی داریم که می تواند به ارتقای کیفیت خدمات مراکز پزشکی قانونی در کشور بسیار تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/2330/75


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 2.5 میلیون پرونده در مراکز پزشکی قانونی کشور تشکیل می شود

سالانه 2.5 میلیون پرونده در مراکز پزشکی قانونی کشور تشکیل می شود