مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 09:152021-02-09سياسي

افتتاح خط تولید 2 تراکتور جدید توسط سردار نقدی/ جهش تولید در کارخانه تحریم شده


با حضور سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه، امام جمعه تبریز در سال جهش تولید همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، - همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بهره برداری از خط تولید تراکتورهای مدل 4120 و 455 در کارخانه تراکتورسازی تبریز( ایران ) آغاز شد.

تراکتور 4wd-4120 مجهز به موتور 6 سیلندر توربو شارژ با توان 120 اسب بخار مجهز به قفل دیفرانسیل الکتروهیدرولیکی و دارای ارگونومی ارتقاء یافته نسبت به تراکتورهای دیگر است و دارای توان مالی بندی و دوران مناسب برای استفاده از کمبینات ها و قابلیت دید جلو بهینه شده با کاپوتاژ جدید دارای ظاهر  مدرن و مشتری پسند است.

تراکتور 455-4WD   مجهز به موتور 3 سیلندر توروشاری با توان 55 اسب بخار مجهز به خروجی هیدرولیکی و قابلیت کار در مزارع و باغ ها همچنین دارای توان مال بندی مناسب و طراحی اروگونومی ارتقاء یافته است.

گزارش فارس حاکی است، شرکت تراکتورسازی ایران، سازنده انواع تراکتور، کامیونت و ابزار در تبریز در زمینی به وسعت 400 هکتار قرار داشته و ظرفیت تولید 20 هزار دستگاه تراکتور، 30 هزار دستگاه موتور دیزلی، 33 هزار تن انواع قطعات آهنگری و 54 هزار تن انواع قطعات ریخته گری را در سال دارد که البته شرکت آهنگری آن از شرکت مادر جداشده و واگذار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خط تولید 2 تراکتور جدید توسط سردار نقدی/ جهش تولید در کارخانه تحریم شده

افتتاح خط تولید 2 تراکتور جدید توسط سردار نقدی/ جهش تولید در کارخانه تحریم شده