مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 09:152021-02-09سياسي

دبیر کمیسیون مرکزی نظارت بر انجمن های دانش آموختگان منصوب شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی، معاون فرهنگی و اجتماعی این وزارت را به عنوان دبیر کمیسیون مرکزی نظارت بر انجمن های دانش آموختگان و نماینده تام الاختیار وزیر در این شورا منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی، غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی این وزارت را به عنوان دبیر کمیسیون مرکزی نظارت بر انجمن های دانش آموختگان و نماینده تام الاختیار وزیر در این شورا منصوب کرد.

در متن حکم غلامرضا غفاری آمده است: با استناد به بند (الف) و (ب) ماده 28 آیین نامه نحوه تشکیل انجمن دانش آموختگان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، مصوب جلسه مورخ 6 اردیبهشت ماه 1399 شورای معاونان و با توجه به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به سمت نماینده تام الاختیار اینجانب و دبیر کمیسیون مرکزی نظارت بر انجمن های دانش آموختگان منصوب می شوید.

از خداوند متعال توفیق شما را در انجام این مسئولیت مسئلت دارم.

شایان ذکر است آیین نامه نحوه تشکیل انجمن دانش آموختگان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی 25 خرداد 99 توسط وزیر علوم به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر کمیسیون مرکزی نظارت بر انجمن های دانش آموختگان منصوب شد

دبیر کمیسیون مرکزی نظارت بر انجمن های دانش آموختگان منصوب شد