مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 08:502021-02-09سياسي

جانشین ناجا: کشف 940 تن مواد مخدر در کشور طی 10 ماه امسال


در 10 ماه نخست سال جاری کشفیات انواع مواد مخدر در کشور 940 تن بوده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار قاسم رضایی در حاشیه صبحگاه و نمایشگاه دستاوردهای انتظامی فرماندهی استان کرمان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: توفیقی شد در آستانه  22 بهمن ماه 99 به استان کرمان سفر کنیم و شاهد اقدامات چشمگیر فرماندهی انتظامی استان باشیم.

جانشین فرمانده ناجا کشور عنوان کرد: شاهد هماهنگی خوبی بین دستگاه قضایی، شورای تامین، مردم فهیم و خردمند و شهیدپرور استان کرمان و نیروی انتظامی هستیم.

رضایی بیان داشت: امروز امنیت کشور و استان کرمان را مدیون همکاری و حمایت های مردم شریف ایران و کرمان با فرزندانشان در نیروی انتطامی هستیم.

جانشین فرمانده ناجا کشور تصریح کرد: اگر آرامش و امنیت در جامعه می بینید، مدیون همکاری مردم و مسئولان و مدیریت هوشمندانه است.

رضایی بیان کرد: ما در جنوب شرق کشور به دلیل هم مرز بودن با برخی از کشورها که در آنها تولید مواد مخدر صورت می گیرد، دچار چالش هستیم.

وی با اشاره به اینکه در 10 ماه  سال جاری  کشفیات انواع مواد مخدر در کشور 940 تن بوده است، افزود: در 10 ماه نخست سال جاری در استان کرمان بیش از 150 تن کشفیات مواد مخدر داشته ایم که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین ناجا: کشف 940 تن مواد مخدر در کشور طی 10 ماه امسال

جانشین ناجا: کشف 940 تن مواد مخدر در کشور طی 10 ماه امسال