مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 08:202021-02-09ورزشي

دبیر: مربیان باشگاه ها خط قرمز من هستند/نگاه ما مثبت و حمایتی است


نخستین وبینار ملی دانش افزایی مربیان کشتی کشور با حضور بیش از 1300 مربی در محل انستیتو کشتی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وبینار مرحله اول دانش افزایی مربیان سراسر کشور به مدت 6 ساعت و با حضور 1332 شرکت کننده به صورت آنلاین برگزار شد.

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در ابتدای این وبینار با اشاره به نقش پررنگ مربیان در کشتی کشور گفت: نحوه آموزش مربیان کشتی کشور باید یکسان و همسان سازی شود و آموزش به کشتی گیران به صورت صحیح و اصولی انجام پذیرد.

وی افزود: برنامه های متنوعی را برای مربیان کشتی کشور داریم و ابتدا باید مربیان فعال و غیر فعال شناسایی شوند تا بتوانیم برنامه های خود را اجرایی کنیم.

رییس فدراسیون کشتی تصریح کرد: مهمترین عامل در بحث فنی مربیان هستند و مربیان باشگاه بدانند که شخصاً برای آنها بسیار احترام قائلم چراکه آنها قهرمانان جهان و المپیک را تربیت می کنند.

وی ادامه داد: مربیان باشگاه ها خط قرمز من هستند و حتماً در اعزام ها به رقابت های برون مرزی آنها را می بینیم و دیدمان به مربیان باشگاه ها مثبت است و حمایت کامل خود را از آنها اعلام می کنم.

دبیر اظهار داشت: انستیتو کشتی نباید به دنبال درآمدزایی از مربیان باشد و باید خدمات کاملی به مربیان بدهد و مربیان بدانند که همه صد در صد کشتی را نمی دانند و به طور مثال اگر مبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر: مربیان باشگاه ها خط قرمز من هستند/نگاه ما مثبت و حمایتی است

دبیر: مربیان باشگاه ها خط قرمز من هستند/نگاه ما مثبت و حمایتی است