مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 08:052021-02-09اقتصادي

پرورش ماهی ملوس جان، نمونه ملی شد


مدیر شرکت پرورش ماهی ملوس جان به عنوان پرورش دهنده نمونه ملی ماهیان خاویاری در مناطق غیرساحلی از استان فارس منتخب و معرفی شد؛ این مزرعه با ظرفیت 120 تن گوشت و سه هزار کیلوگرم خاویار در حال فعالیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان فارس، اصغر عبودی 46 ساله و دارای مدرک مهندسی شیمی به همراه 6 نفر، این مزرعه را در منطقه ملوسجان از توابع شهرستان بیضاء مدیریت می کند؛ او در خصوص موفقیت خود در ادامه به سوالات ما پاسخ داد.

از چه سالی در بخش پرورش آبزیان شروع به کار کرده اید؟ مزرعه پرورش ماهی ملوس جان از سال 1377 در زمینه تولید ماهی قزل آلا فعالیت داشته است و از سال 1395 نیز به پرورش ماهیان خاویاری تغییر گونه داده است.

شاخص های انتخاب شما به عنوان نمونه ملی چه بود؟ افزایش بهره وری از آب، بالا بردن میزان تراکم پرورش در واحد سطح، دریافت گواهی HACCP، استفاده از مشاورین و به کارگیری متخصصین این صنعت و توسعه مکانیزاسیون در مزرعه با به خدمت گرفتن فناوری های استفاده از ازن  برای کاهش بار میکروبی آب ورودی، استفاده از دستگاه اکسیژن ساز به منظور افزایش اکسیژن آب و بهره گیری از درام فیلتر  برای جداسازی ذرات معلق آب از مهم ترین شاخص های انتخاب شرکت پرورش ماهی ملوس جان به عنوان نمونه ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش ماهی ملوس جان، نمونه ملی شد

پرورش ماهی ملوس جان، نمونه ملی شد