مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 08:002021-02-09اقتصادي

بهره برداری از طرح های ملی وزارت نیرو با دستور رییس جمهور


در چهل و نهمین برنامه افتتاح طرح های ملی، شش طرح در قالب هشت پروژه صنعت آب و برق در استان های فارس و اردبیل و 224 فضای ورزشی در استان های لرستان و گلستان با دستور حسن روحانی به بهره برداری رسید.

- در چهل و نهمین برنامه افتتاح طرح های ملی، شش طرح در قالب هشت پروژه صنعت آب و برق در استان های فارس و اردبیل و 224 فضای ورزشی در استان های لرستان و گلستان با دستور حسن روحانی به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در استان اردبیل بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان با ظرفیت 160 مگاوات با دستور رییس جمهوری افتتاح شد.

سد تنظیمی ملاصدرا در شهرستان مرودشت نیز که با هدف تنظیم 92 میلیون مترمکعب آب خروجی از نیروگاه سد ملاصدرا و تحویل به چهار هزار و 400 هکتار از اراضی کشاورزی اجرا شده است، امروز به بهره برداری رسید.

سد تنظیمی تنگ خمار هم با هدف کنترل سیلاب های مخرب، علاوه بر کاهش اثرات نامطلوب و خسارت های وارده به اراضی و روستاهای پایین دست اجرایی شده است.

این سد با تزریق و تغذیه آب به آبخوان شیبکوه باعث افزایش سطح آب زیرزمینی و تامین آب کشاورزی منطقه خواهد شد.

همچنین تصفیه خانه فاضلاب شهر جدید صدرا با هدف حفظ محیط زیست، ارتقای سطح بهداشت عمومی و استفاده مجدد از پساب در دستور کار قرارگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح های ملی وزارت نیرو با دستور رییس جمهور

بهره برداری از طرح های ملی وزارت نیرو با دستور رییس جمهور