مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 07:552021-02-09سياسي

به دنبال رفع مشکلاتی هستیم که ریشه در گذشته دارد


سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری ساری گفت: طی سال های اخیر اتفاقاتی برای شهرداری رخ داد که باید تا سال های متوالی تبعات و هزینه های ناخوشایند این اتفاقات را بپردازیم؛ - اما با تلاش های همکاران پرتلاش و با تمهیدات مدیریتی و جهادی سرپرست شهرداری ساری، امروز تمام توان مجموعه مدیریت شهری معطوف به خدمت رسانی به شهروندان خواهد بود.

علیرضا حمیدی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مرکز استان، در آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی مادرانه که در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرداری ساری برگزار شد با تبریک میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن و مادر و ایام الله دهه فجر اظهار کرد: جشنواره مادرانه یک اتفاق خوب و مبارک در این شهر است و حمایت شهرداری از این جشنواره نشان از اهتمام به امور فرهنگی و تلاش جهت ارج نهادن به مقام شامخ بانوان است.

وی افزود: با تلاش همکارانم و اهمیت موضوعات اجتماعی و فرهنگی در زیست شهر، مجموعه شهرداری ساری بنا دارد تا دبیرخانه دائمی این جشنواره رابه شکل سالانه راه اندازی کند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری ساری با بیان اینکه بنا بود که از منتخبین این جشنواره بصورت ویژه و با شکوه تجلیل شود وجود پاندمی کرونا و اصل رعایت پروتکل های بهداشتی ،مانع از این اقدام شد، ضمن قدردانی از برگزاری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال رفع مشکلاتی هستیم که ریشه در گذشته دارد

به دنبال رفع مشکلاتی هستیم که ریشه در گذشته دارد