مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 07:502021-02-09سياسي

اما و اگرهای موزه هدایایِ رییس جمهور


رییس ایکوم ایران تبدیل موزه ارتباطات تهران به موزه هدایای ریاست جمهوری را انتخاب مناسبی نمی داند و تاکید می کند: نباید جای یک موزه را به موزه دیگری داد.

- رییس ایکوم ایران تبدیل موزه ارتباطات تهران به موزه هدایای ریاست جمهوری را انتخاب مناسبی نمی داند و تاکید می کند: نباید جای یک موزه را به موزه دیگری داد.

همچنین ایجاد موزه هدایای هر رییس جمهور در زادگاهش به گسترش و ارتقای کیفی شهرهای به خصوص کوچکِ کشور می انجامد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داستانِ ایجادِ موزه های هدایای ریاست جمهوری بعد از پایانِ کارِ هر کدام از روسای جمهور کشورمان به قصه ای متفاوت نسبت به دوره قبلی تبدیل شده به گونه ای که به نظر می رسد رقابتی در انتخاب مکانِ ایجاد این موزه ها در حال به وجود آمدن است.

قصه از آن جا شروع می شود که روسای جمهوری ایران در دوران ریاست جمهوری خود در دیدارها و سفرهای خارجی آثاری را به عنوان هدیه از سران کشورها دریافت می کردند و پس از پایان دوره کاری شان بخشی از این آثار را با خود به همراه می بردند و بخشی دیگر را در موزه ها و نقاطی که صلاح می دانستند در معرض نمایش قرار می دادند.

با فرار ابوالحسن بنی صدر، محمدعلی رجایی در کوران انقلاب به ریاست جمهوری رسید و شاید دوران کوتاه ریاست جمهوری او باعث شد که فرصتِ جمع آوری کلکسیونی از آثارِ اهدایی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای موزه هدایایِ رییس جمهور

اما و اگرهای موزه هدایایِ رییس جمهور