مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 07:502021-02-09ورزشي

قصه طولانی حضور مربیان روی نیمکت ذوب آهن/ بعد از رضایی کدام مربی خطر می کند؟


در 2 فصل اخیر 5 سرمربی روی نیمکت تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان نشسته اند و مدیران باشگاه در حال انتخاب ششمین سرمربی خود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، فصل گذشته و بعد از کسب نتایج ناامیدکننده از سوی تیم فوتبال ذوب آهن، هیأت مدیره باشگاه به علی رضا منصوریان سرمربی وقت تیم اولتیماتوم داد و وقتی منصوریان نتوانست امتیازات لازم را بگیرد، از این تیم جدا شد.

بعد از منصوریان، حسن استکی تا معرفی سرمربی جدید کرونا و تعطیلی چند ماهه لیگ برتر، رادولوویچ قید حضور در ایران را زد و با از سرگیری مجدد لیگ برتر در ذوب آهن حاضر نشد؛ به این ترتیب ذوب آهن چهارمین سرمربی خود را انتخاب کرد و به لوکا بوناچیچ را دوباره به این تیم باز گرداند.

  رحمان رضایی جا پای منصوریان و خارجی ها گذاشت برای شروع فصل جاری لیگ برتر فوتبال مدیران ذوب آهن که تجربه اتفاقات تلخ سال گذشته را داشتند، به دنبال رحمان رضایی رفتند که هفته های پایانی فصل پیش به کادر فنی ذوب آهن اضافه شده بود و وی را به عنوان سرمربی ذوب آهن معرفی کردند.

انتخاب رضایی از همان ابتدا انتقاداتی را در پی داشت و در ادامه نیز رضایی با انتخاب دستیاران خود بر این انتقادات افزود؛ رحمان از همان هفته های ابتدایی متزلزل نشان داد و با ادامه نتایج ضعیف در بحران قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه طولانی حضور مربیان روی نیمکت ذوب آهن/ بعد از رضایی کدام مربی خطر می کند؟

قصه طولانی حضور مربیان روی نیمکت ذوب آهن/ بعد از رضایی کدام مربی خطر می کند؟