مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 07:452021-02-09سياسي

اولین بیمارستان دارای اورژانس هسته ای در بوشهر افتتاح می شود


معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: اولین بیمارستان دارای اورژانس هسته ای در کشور طی هفته جاری با حضور وزیر بهداشت افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد ستوده صبح سه شنبه در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی در دشتستان اظهار داشت: برنامه محوری، مدیریت منابع و هدف گذاری پروژه ها برای خدمت به مردم سرلوحه کار ما در حوزه عمرانی بوده است.

وی گفت: یکی از خواسته های اهالی هنر و فرهنگ دشتستان داشتن یک سالن و تالار هنری و فرهنگی بود که ظرفیت کافی هم داشته باشد و به دستور استاندار و با همکاری خوب سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای اختصاص اعتبارات این مهم محقق شد.

ستوده اضافه کرد: 80 درصد اعتبار تالار مجتمع شهید شاهینی برازجان مربوط به دولت تدبیر و امید و در سال جاری اختصاص یافت.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی تالار مجتمع شهید شاهینی سال 88 شروع شده بود که در سال جاری کار تالار را شروع کرده و طی دو ماه عملیات آن به اتمام رسید.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر تاکید کرد: تکمیل این تالار با ظرفیت 500 صندلی طی دو ماه کاری بسیار بزرگ و بی سابقه به عنوان یک پروژه عمرانی است.

تکمیل سد خاییز تا نوروز امسال ستوده با اشاره به پروژه های مهم عمرانی در استان بیان کرد: عملیات ساخت سد 15 میلیون متر مکعبی خاییز در سال 96 شروع کردیم و قبل از نوروز امسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین بیمارستان دارای اورژانس هسته ای در بوشهر افتتاح می شود

اولین بیمارستان دارای اورژانس هسته ای در بوشهر افتتاح می شود