مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 06:052021-02-09ورزشي

ارتقای سرانه سالن های ورزشی شهرداری در شهرکرد


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: سالن ورزشی با مساحت بیش از هزار متر مکعب در جنوب غربی شهرکرد در سال جاری به عنوان سالن ورزشی شهرداری تجهیز می شود که با این امر سرانه سالن ورزشی شهرداری به دو سالن ارتقا خواهد یافت.

- رضا ریاحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: فعالیت سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری در حوزه ورزش همگانی است و ورزش های قهرمانی، حیطه ورزش و جوانان است که با فعالیت در این حوزه به تازگی به عنوان شهر فعال تجلیل شده ایم.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد افزود: اصلاح فضاهای سبز، اختصاص فضاهای سبز به مکان هایی جهت ورزش همگانی، افتتاح جاده سلامت تهلیجان، افتتاح پیست دوچرخه سواری در خیابان کاشانی، دستگاه های ورزشی بدن سازی عمومی در پارک ها، تجهیز و به روز کردن سالن های ورزشی از جمله برنامه های اجرا شده در راستای توسعه فعالیت های ورزشی شهرداری است.

وی با بیان اینکه سالن ورزشی موجود در خیابان اقبال شهرکرد تنها سالن ورزشی شهرداری شهرکرد است که در حال حاضر کرونا مانع از فعالیت این سالن شده است، اظهار کرد: سالن ورزشی دیگری با مساحت بیش از هزار مترمکعب در جنوب غربی شهرکرد که تا کنون به عنوان همیار فضای سبز مورد استفاده قرار می گرفت در سال جای به عنوان سالن ورزشی تجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سرانه سالن های ورزشی شهرداری در شهرکرد

ارتقای سرانه سالن های ورزشی شهرداری در شهرکرد