مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 05:502021-02-09سياسي

اعلام زمان برگزاری مجازی کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات


دهمین کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات با همکاری انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران و دانشگاه تهران، 29 و 30 بهمن ماه 1399 به صورت مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال برگزاری موفقیت آمیز کنفرانس سالانه بین المللی آکوستیک و ارتعاشات در سال های گذشته و استقبال کم نظیر صاحب نظران، استادان، صنعتگران، متخصصان و دانشجویان از این رویداد، دهمین کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات با همکاری انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران و دانشگاه تهران در بهمن ماه 1399 برگزار خواهد شد.

ارائه سخنرانی های کلیدی توسط دانشمندان مطرح داخلی و خارجی، ارائه مقالات و پوستر، برگزاری نشست های تخصصی، برگزاری کارگاه های آموزشی، برپایی نمایشگاه صنعتی، برگزاری مسابقه دانشجویی، معرفی استاد برجسته و مهندس برجسته سال و انتخاب پایان نامه های برتر کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در زمینه آکوستیک و ارتعاشات از برنامه های محوری این کنفرانس خواهد بود.

این کنفرانس پذیرای سخنرانان کلیدی و سخنرانان مدعو برجسته ای از نقاط مختلف جهان است و شرکت در جلسات مجازی سخنرانی برای استفاده عموم آزاد است.

برگزاری چنین رویدادهای علمی ارزشمند، بستر و فرصت مناسبی را برای اجتماع مجرب ترین استادان، پژوهشگران و صنعتگران داخلی و خارجی جهت تبادل آخرین دستاوردهای علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان برگزاری مجازی کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات

اعلام زمان برگزاری مجازی کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات