مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 05:452021-02-09اقتصادي

تحریم ها زیر چرخ های تراکتور/ وقتی تراکتورهای ایرانی مزارع اروپایی ها را شخم می زند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ، تراکتورسازی ایران تنها تامین کننده تراکتور بخش کشاورزی کشور است که سالانه حدود 18 هزار دستگاه تراکتور در 16 نوع مختلف تولید می کند و محصولات آن نقش مهمی در رونق کشاورزی ایران زمین دارد؛ پویایی تراکتورسازی ایران علاوه بر رفع نیازهای حوزه راهبردی کشاورزی، تجلی توانمندی صنعتگران کشورمان در رقابت با شرکت های معتبر تراکتورسازی جهان از قبیل مسی فرگوسن انگلیس است.

وزارت خزانه داری آمریکا  سه شنبه 24 مهر سال 97 کارخانه تراکتورسازی تبریز را در لیست تحریم های خود قرار داد اما ابوالفتح ابراهیمی مدیرعامل تراکتورسازی تبریز در واکنش به این امر این گفت: ما پاسخ آمریکا را با صادرات بیشتر تراکتورهای ایرانی به بازارهای جهانی خواهیم داد که امروز این امر محقق یافته است.

   وقتی تحریم ها باعث جهش تولید می شود تولید در تراکتورسازی ایران به عنوان یکی از قدیمی ترین صنایع سنگین و مادر کشور با بیش از 50 سال قدمت، به رغم تحریم های غیرقانونی آمریکا و همپیمانانش همچنان با قوت ادامه دارد، به گونه ای که این شرکت موفق شده است در 9 ماهه امسال 500 میلیارد تومان صادرات داشته باشد.

  تولید 90 درصد قطعات تراکتور در کشور ابوالفتح ابراهیمی امروز در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: 55 سال از تاسیس شرکت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها زیر چرخ های تراکتور/ وقتی تراکتورهای ایرانی مزارع اروپایی ها را شخم می زند

تحریم ها زیر چرخ های تراکتور/ وقتی تراکتورهای ایرانی مزارع اروپایی ها را شخم می زند