مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 05:302021-02-09سياسي

مجلس و دولت آرامش بخشی اقتصاد را دنبال کنند/فساد سیستماتیک نداریم


با تاکید بر اینکه مشارکت حرف اول را در انتخابات می زند، گفت: در این مسیر روشن گری باید مورد توجه قرار گیرد و مجلس و دولت آرامش بخشی اقتصادی را باید دنبال کنند.

- در نهمین شب از جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد چهارمردان برگزار شد، با بیان اینکه ما مؤظف به بزرگداشت ایام الله دهه فجر هستیم، اظهار کرد: ما 42 سال است که از آرمان های خود کوتاه نیامده ایم به همین علت انقلاب در تهاجم بی سابقه ای است و همه این ها پاتکی به تکی است که 42 سال گذشته دنبال کرده ایم.

وی اتهام، تخریب، شایعه و دروغ را از جمله پاتک های دشمن دانست و اضافه کرد: دشمن به میزانی از ملت ایران عصبانی است که کینه از سراسر وجود او می بارد اما این حجم از دروغ، شایعه و شبهه افکنی میان مردم انقلابیون را گاهی خسته می کند.

رییس کل دیوان محاسبات کشور گفت: کارکردها در این شرایط وقتی سخت تر می شود که بیش از دو سوم جمعیت ما متولدین بعد از انقلاب هستند یعنی نه امام را به یاد دارند و نه انقلاب را دیده اند و این بیش از 70 درصد جمعیت کشور در آماج شبکه های اجتماعی با دروغ ها و شبهه افکنی ها روبرو می شوند و این ها فرزندان و خانواده خودمان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس و دولت آرامش بخشی اقتصاد را دنبال کنند/فساد سیستماتیک نداریم

مجلس و دولت آرامش بخشی اقتصاد را دنبال کنند/فساد سیستماتیک نداریم