مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 04:152021-02-09سياسي

رییس سازمان بازرسی: قوانین اقتصاد به روز نیست


رییس سازمان بازرسی کل کشور با تصریح بر ناکارآمدی قوانین و مقررات اقتصادی و به روز نبودن آن گفت: اکنون در شرایط جنگ اقتصادی و نیازمند بازنگری و تجدید نظر در برخی قوانین مربوطه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابنک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان شامگاه دوشنبه در نشستی با فعالان اقتصادی گلستان در گرگان اظهار داشت: کارگروهی در قوه قضاییه تشکیل شده است تا موارد و مصادیق مربوطه و با نظرات فعالان اقتصادی و کارآفرینان کشور به منظور اصلاح قانون و مقررات حوزه اقتصاد جمع آوری و تدوین شود.

وی اضافه کرد: در خصوص مشکلات بانکی هم موانع مربوطه جمع آوری شده و در جلسه هفته آینده با رییس کل بانک مرکزی مطرح تا برای آن تصمیم گیری مقتضی صورت گیرد.

درویشیان با تاکید بر تعامل قوه قضاییه و سازمان بازرسی با مجلس بویژه کمیسیون های تخصصی از جمله اقتصادی گفت: در برخی موضوعات مانند مالیات، مسائل بانکی و گمرکی و امور کارگری می توان با اصلاح یک ماده یا تبصره؛ بسیاری از مشکلات را حذف کرد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور افزود: مجمع تشخیص مصلحت نظام اصلاحیه بندهایی از لایحه ارتقای سلامت نظام اداری را تصویب کرده است و رییس جمهور بزودی آن را ابلاغ خواهد کرد که این مهم ظرفیت خوبی برای صیانت از امور مربوطه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بازرسی: قوانین اقتصاد به روز نیست

رییس سازمان بازرسی: قوانین اقتصاد به روز نیست