مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 22:352021-02-08ورزشي

سلاح و تجهیزات سالن های تیراندازی در استان ها تقویت می شود


رییس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، سلاح و تجهیزات سالن های تیراندازی در استان ها تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی دادگر عصر دوشنبه در مراسم افتتاح سالن تیراندازی شهدای مقاومت عسلویه، تیراندازی را از ورزش های مورد توجه اسلام دانست و اظهار داشت: پیامبر اسلام به این ورزش سفارش کرده و از مسلمانان خواسته به فرزندان خود تیراندازی بیاموزند.

وی با اشاره به اینکه ورزش تیراندازی در کشور روند رو به رشدی طی می کند اضافه کرد: در سال 98 توانستیم شش سهمیه ارزشمند المپیک را کسب کنیم که در 70 سال گذشته بی نظیر بود.

رییس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ورزشکاران ما با کسب این تعداد سهمیه های کسب شده المپیک در صدر قرار گرفتند و در حال حاضر در ورزش تیراندازی از کشورهای صاحب نام هستیم.

حتی از برخی از کشورهای اروپایی بالاتر هستیم.

دادگر تصریح کرد: زیرساخت های این رشته در استان بوشهر خوب است و استان بوشهر در میان استان های کشور در رتبه های بالای این ورزش قرار دارد و استعدادهای خوبی در این استان وجود دارد.

وی ادامه داد: با افتتاح سالن تیراندازی عسلویه یک گام دیگر برای رشد و تقویت زیرساخت های این ورزش در استان برداشته شده و این سالن می تواند برای برگزاری مسابقات و اردوهای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاح و تجهیزات سالن های تیراندازی در استان ها تقویت می شود

سلاح و تجهیزات سالن های تیراندازی در استان ها تقویت می شود