مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 22:102021-02-08ورزشي

پرسپولیس - مس رفسنجان، موفق های امروز به مصاف هم می روند


دیدار معوق هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی میان پرسپولیس و مس رفسجان برگزار می شود.

- دیدار معوق هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی میان پرسپولیس و مس رفسجان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم فوتبال پرسپولیی در جریان دیدار معوق هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز (سه شنبه) از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان است.

شاگردان محمد ربیعی در حالی برابر پرسپولیس صف آرایی می کنند که در پنج بازی اخیر خود متحمل شکستی نشدند و از این نظر تیم شکست ناپذیر لقب گرفته اند.

مس زفسنجان که این روزها شرایط بسیار خوبی را تجربه می کنه، در 5 هفته ابتدایی لیگ هیچ برد و هیچ گل زده ای به نام خود ثبت نکرد اما با گذشت زمان و با اتکا به دانش کادر فنی خود از آن شرایط خارج شد و حالا یک رقیب قدرتمند برای مدعیان قهرمانی قلمداد می شود.

مس رفسنجان 19 امتیازی است و این شانس را دارد تا با برتری برابر پرسپولیس با 22 امتیاز به رتبه چهارم جدول برسد.

از سوی دیگر، پرسپولیس که با یحیی گل محمدی چند هفته ای درگیر بحران کسب نتیجه شده بود، به لطف دو پیروزی شیرین برابر ماشین سازی تبریز و تراکتور، حالا روحیه مضاعفی گرفته تا با برتری در دو دیدار معوقه خود و پیروزی در دیدار هفته پانزدهم به قهرمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس - مس رفسنجان، موفق های امروز به مصاف هم می روند

پرسپولیس - مس رفسنجان، موفق های امروز به مصاف هم می روند