مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 21:252021-02-08ورزشي

شکست سوهان قم در فوتبال امیدهای ایران


تیم فوتبال امید سوهان محمد قم در مرحله مقدماتی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال امیدهای ایران با نتیجه ای نزدیک مغلوب استقلال نوین بجنورد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیمی که امسال علی شریفی یکی از مربیان با تجربه فوتبال استان قم به رقابت های لیگ دسته اول فوتبال امیدهای ایران برد ه، متشکل از استعدادهای بومی این رده سنی در کنار چند بازیکن غیر بومی است که امیدوار به صعود به لیگ برتر امید کشور است.

فوتبالیست های قمی در ترکیب تیم سوهان محمد در رقابت های فصل 1400 – 1399 لیگ دسته اول ایران حضور دارند و در ادامه بازی های مرحله مقدماتی برای رویارویی با تیم استقلال نوین بجنورد راهی شمال شرق ایران شدند و در پایان رقابتی نزدیک و نفس گیر با یک گل به حریف باختند.

تقابل نزدیک دو تیم می توانست بدون گل خاتمه یابد اما با تک گل میزبان به پایان رسید تا اولین شکست قمی ها در مسابقات این فصل به ثبت برسد، در شرایطی که طبق برنامه ریزی سازمان لیگ فوتبال ایران، لیگ دسته اول امید باشگاه های کشور به شکل رفت و برگشت و با رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام آزمایش های کرونا انجام می شود.

تیم ها در چهار گروه قرار گرفته اند و در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می کند، در حالی که از هر گروه یک تیم در انتهای جدول به مسابقات مناطق فصل آتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست سوهان قم در فوتبال امیدهای ایران

شکست سوهان قم در فوتبال امیدهای ایران