مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 17:102021-02-08سياسي

جهانگیری: امنیت واقعی در مرزها توسط مرزنشینان تأمین می شود


معاون اول رییس جمهوری با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح نقش موثر و تعیین کننده ای در امنیت مرزهای کشور دارند، اظهار داشت: امنیت واقعی در مرزها توسط مرزنشینان تأمین می شود و اگر وضعیت زندگی، اشتغال و معیشت مردم مناطق مرزی مساعد باشد به برقراری امنیت در این مناطق کمک خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری روز دوشنبه در دیدار با اعضای فراکسیون مرزنشینان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت استان های مرزی به ویژه در دوران سخت تحریم ها گفت: با وجود محدودیت های ناشی از تحریم ها، بخش زیادی از صادرات و واردات کالاهای مورد نیاز مردم از طریق استان های مرزی صورت گرفت و بیش از پیش مشخص شد که استان های مرزی چه ظرفیت و امتیاز بزرگی برای کشور هستند.

معاون اول رییس جمهوری افزود: تصور آمریکایی ها این بود که با اعمال تحریم های ظالمانه و ممانعت از فروش نفت، می توانند شاهرگ اصلی اقتصادی کشور را قطع کنند و باعث فروپاشی اقتصاد کشور شوند اما با اتکا به ظرفیت های داخلی نظیر استان های مرزی، خواسته های آمریکایی ها محقق نشد.

جهانگیری با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی، ایستادگی و رهبری امام خمینی(ره)، مقاومت مردم و وحدت کلمه بود و امروز نیز رمز استمرار انقلاب اسلامی، ایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: امنیت واقعی در مرزها توسط مرزنشینان تأمین می شود

جهانگیری: امنیت واقعی در مرزها توسط مرزنشینان تأمین می شود