مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 16:402021-02-08ورزشي

روایت روستای محرومی که 30 مدال آور تکواندو دارد


به مناسبت دهه مبارک فجر از 30 نفر از مدال آوران و افتخارآفرینان ورزش تکواندو در روستای دزج دهاقان تجلیل به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، سید علی سجادی عصر امروز در آیین تجلیل از تکواندوکاران روستای دزج با تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تقدیر از متولیان برگزاری کلاس های ورزشی در روستای دزج  اظهار داشت: تعداد زیادی از تکواندوکاران روستای دزج در سال های گذشته در عرصه های مختلف افتخارآفرینی کرده اند.

فرماندار شهرستان دهاقان با اشاره به تأکید ائمه اطهار (ع) و مقام معظم رهبری بر اهمیت ورزش کردن افزود: ورزش در میان جوانان جایگاه مناسبی را ندارد و باید همه ما در جهت ترویج و تشویق جوانان به ورزش به صورت جد وارد عمل شویم، ورزش های رزمی علاوه بر حفظ سلامتی، ادب و احترام را در فرد افزایش می دهد.

وی خطاب به بخشدار مرکزی و مسؤولان روستا گفت: نیاز  است حمایت ویژه از ورزشکاران این روستا انجام شود و انتظارات شان از جمله وسایل تمرین و سرویس ایاب و ذهاب برای شرکت در مسابقات تأمین شود تا سایر افراد نیز برای شرکت در این کلاس ها تشویق شوند.

سالن ورزشی یکی از نیازهای بسیار مهم روستای دزج است سجادی با بیان این که سالن ورزشی یکی از نیازهای بسیار مهم روستای دزج است، بیان کرد: با پیگیری مسؤولان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت روستای محرومی که 30 مدال آور تکواندو دارد

روایت روستای محرومی که 30 مدال آور تکواندو دارد