مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 16:352021-02-08بين الملل

آماده باش جنگنده های «میگ-31 روسیه» در قطب شمال


رسانه ها از استقرار و آماده باش جنگنده های ارتقا یافته «میگ-31» نیروی هوایی روسیه در شمال این کشور جهت دفع هرگونه تجاوز خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، رسانه ها از آماده باش جنگنده های میگ -31 روسیه در قطب شمال همزمان با خبر استقرار بمب افکن های لنسر بی آمریکا در نروژ خبر دادند.

به نوشته وبگاه بارنتس آبزرور جنگنده های فراصوت میگ-31 روسیه در نوایا زیملا پایگاه هوایی این کشور در منقطه دورافتاده در شمال روسیه در آماده باش رزمی هستند.

ناوگان هوایی روسیه در این زمینه اعلام کرد که فرمانده ناوگان هوایی شمال روسیه با پرواز با یک فروند میگ-31 ام بی به پایگاه هوایی روسیه در شمال این کشور رفته است.

این فرمانده روس حین بازدید از این پایگاه به آمادگی خلبانان وجنگنده های میگ-31 این کشور در پرواز در دمای منفی 60 درجه اشاره کرد.

بنابر اعلام ناوگان هوایی شمالی روسیه، از زمان استقرار این جنگنده دراین پایگاه دور افتاده در شمال روسیه تاکنون نقض حریم هوایی این کشور صورت نگرفته است .

به نوشته این منبع خبری، آماده باش جنگنده های میگ-31 در این پایگاه هوایی همزمان با شدت گرفتن تنش های نظامی در اقیانوس اطلس شمالی وآب های قطب شمال صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش جنگنده های «میگ-31 روسیه» در قطب شمال

آماده باش جنگنده های «میگ-31 روسیه» در قطب شمال