مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 16:152021-02-08سياسي

پهپاد کمان 22 رونمایی می شود/ آماده پاسخ به هر تهدیدی هستیم


فرمانده نیروی هوایی با اشاره به رونمایی از کمان 22 در بهمن ماه، گفت: این پهپاد از پهپاد کمان 12 بزرگ تر است و قابلیت حمل مهمات بیشتری دارد و از دقت و قدرت عملیاتی بسیار بالایی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اظهار داشت: ولی امر مسلمین بر سر ما منّت گذاشتن و ما را در شرایط کرونایی به حضور پذیرفتند که جا دارد از ایشان به دلیل این لطف تشکر کنم.

امیر نصیرزاده با اشاره به حرکت همافران نیروی هوایی در 19 بهمن سال 1357 گفت: حرکت نیروی هوایی بسیار تاریخی و مؤثر بود و کارکنان نیروی هوایی الهی ارتش در لحظات سخت به کمک انقلابیون آمدند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ما در نیروی هوایی تجارب را از دفاع مقدس و شهدایی مانند شهید صیاد و بابایی فرا گرفته ایم و در سایه ولایت مسیر را رو به جلو ادامه می دهیم، بسیار خوشحالیم که عاملی برای تأمین امنیت کشورمان هستیم.

وی ناوگان هوایی نیروی هوایی را بسیار خوب و به روز دانست و گفت: ناوگان ما ناوگانی به روز و بسیار توانمند است و در کنار آن وارد تولید بمب افکن ها شده ایم که صاعقه و کوثر از جمله این بمب افکن ها است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه به توان پهپادی نیروی هوایی ارتش اشاره کرد و گفت: کارهای اطلاعاتی و عملیاتی به وسیله پهپاد ها به صورت 24 ساعته انجام می شود، هم یک سال است که ناوگان ما در خدمت مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهپاد کمان 22 رونمایی می شود/ آماده پاسخ به هر تهدیدی هستیم

پهپاد کمان 22 رونمایی می شود/ آماده پاسخ به هر تهدیدی هستیم