مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 16:102021-02-08سياسي

وزیر دفاع: محدودیتی برای خرید و فروش تسلیحات نداریم


امیر حاتمی، وزیر دفاع با اشاره به ناکامی آمریکا در ایجاد محدودیت تسلیحاتی برای ایران، گفت: امروز ما محدودیتی برای خریدوفروش تسلیحات نداریم، - مراودات متعددی در این زمینه با کشورهای مختلف غیرهمسایه نیز داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: علی رغم تلاش آمریکایی ها در شورای امنیت به منظور اینکه حق خریدوفروش قانونی تسلیحات در جمهوری اسلامی محقق نشود این اتفاق افتاد، آن ها می خواستند محدودیت ها را تمدید کنند اما امروز ما محدودیتی برای خریدوفروش تسلیحات نداریم، مراودات متعددی در این زمینه با کشورهای مختلف غیرهمسایه نیز داریم.

امیر سرتیپ حاتمی امروز 20 بهمن در حاشیه شورای اداری قزوین در جمع خبرنگاران با اشاره به صنعت دفاعی کشور، گفت: صدای اسراییل درتهدید ایران بلند است اما در عمل جرئت و توان انجام هیچ کاری را ندارد، آن ها الفاظی به کار می برند که در ظاهر تهدید است اما باطنش صد در صد ترس است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز مقتدر و توانمند به ویژه در حوزه امنیت از کشورش دفاع می کند و اجازه هیچ گونه تعدی به هیچ دشمنی را نمی دهد، رژیم صهیونیستی هم به خوبی می داند که توانی جز برای انجام کارهای کوچک ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع: محدودیتی برای خرید و فروش تسلیحات نداریم

وزیر دفاع: محدودیتی برای خرید و فروش تسلیحات نداریم