مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 16:102021-02-08بين الملل

سفیر ایران در اسپانیا: به واکسن های آمریکا و انگلیس اعتمادی نیست


سفیر ایران در اسپانیا در مورد علت عدم دریافت واکسن های آمریکایی و انگلیسی توسط ایران گفت: این دو کشور از کشورهای اصلی تحریم کننده اقتصادی ایران بوده اند و سختی های زیادی را بر ملت ایران تحمیل کرده اند و لذا اعتمادی به واکسن های تولیدی آنها وجود ندارد.

- سفیر ایران در اسپانیا در مورد علت عدم دریافت واکسن های آمریکایی و انگلیسی توسط ایران گفت: این دو کشور از کشورهای اصلی تحریم کننده اقتصادی ایران بوده اند و سختی های زیادی را بر ملت ایران تحمیل کرده اند و لذا اعتمادی به واکسن های تولیدی آنها وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن قشقاوی، در گفت وگو با روزنامه ال پاییس اسپانیا در پاسخ به پرسشی پیرامون خاطرات شخصی خود قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به مبارزات دوران دانشجویی خود گفت: رژیم شاه یک رژیم دیکتاتوری، سرکوبگر و وابسته بود و به همین دلیل ملت ایران برای رهایی از این وضعیت و دستیابی به استقلال و آزادی علیه چنین رژیمی قیام کرد.

وی در بخش دیگری از این گفت وگوی مفصل به روابط 400 ساله ایران و اسپانیا اشاره کرد و افزود: اسناد این مناسبات تاریخی و دیرینه طی سه سال اخیر در نمایشگاه های آثار تاریخی و فرهنگی در مادرید و الیکانته در معرض بازدید عموم قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در اسپانیا: به واکسن های آمریکا و انگلیس اعتمادی نیست

سفیر ایران در اسپانیا: به واکسن های آمریکا و انگلیس اعتمادی نیست