مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 15:402021-02-08اقتصادي

کاهش رعایت دستور العمل های بهداشتی در میان شهروندان صومعه سرایی


فرماندار صومعه سرا با اشاره تغییر رنگ این شهرستان از زرد به نارنجی، گفت: عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی مهم ترین علت این تغییر رنگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازساختار کل کشور را بهم ریخته است.

وی تصریح کرد: متأسفانه به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و جدی نگرفتن این بیماری توسط مردم وضعیت شهرستان در حال حاضر نارنجی است.

فرماندار صومعه سرا گفت: دهه فجر امسال با 83 پروژه برای افتتاح با بیش از 40 میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است که در مقایسه با سال گذشته اعتبار امسال 1.

5 برابر داشته ایم.

وی همچنین بیان کرد: بازگشت به تولید سه واحد صنعتی راکد، نصب چمن مصنوعی، سی تی اس کن و ساخت خانه های بهداشت طاهرگوراب و کسما تا قبل پایان سال به نیز بهره می شود.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به در پیش بودن 22 بهمن و عدم برگزاری راهپیمایی، گفت: به دلیل ویروس هستند باید با جدیت با کسانی که رعایت نمی کنند برخورد و پلمب شوند.

وی همچنین به ششمین دوره انتخابات شوراها و سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: کلیه ادارات و نهادها موظف به همکاری با برگزار کنندگان انتخابات هستند.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه ضمن تقدیر از زحمات محمد حیدری سرپرست سابق بخشداری مرکزی صومعه سرا، فرزاد امدادی به عنوان سرپرست جدید این بخشداری منصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش رعایت دستور العمل های بهداشتی در میان شهروندان صومعه سرایی

کاهش رعایت دستور العمل های بهداشتی در میان شهروندان صومعه سرایی