مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 14:352021-02-08اقتصادي

نکات مهم و اصلی متن قرارداد اجاره سوله


اجاره سوله مانند خانه، مغازه یا ملک دیگر مستلزم قراردادی است که بتواند شرایط طرفین را به روشنی مشخص کند و جای هیچ ابهامی برای هر دو باقی نگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام سوله تاپ، قرارداد سوله تاپ ) اشاره کرد که چندین سال است در این حوزه خدمات مطلوب و قابل تقدیری به هموطنان ارائه می نماید.

پایان کار قبل از امضای متن قرارداد اجاره سوله قبل از تنظیم متن اجاره سوله و امضای قرارداد با صاحب سوله، لازم است جنبه های حقوقی آن را در نظر بگیرید.

فرضا انبار هنگامی که مجوزهای لازم و اتمام را داشته باشد آماده استفاده است.

برای بدست آوردن پایان کار لازم است در ابتدا کلیه مجوزهای مربوطه اخذ شود: ما از زمینی که سوله روی آن ساخته شده شروع می کنیم.

شما باید مالک زمین باشید و مجوز استفاده از آن را بگیرید.

به عنوان مثال، اگر زمین شما زمین کشاورزی باشد، باید قبل از ساخت سوله کاربری را تغییر دهید، در غیر این صورت کار شما غیرقانونی است.

تغییر کاربری اراضی کشاورزی نیز طبق قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغات مصوب سال 1995 دارای شرایط خاصی است و به راحتی امکان پذیر نیست.

در تبصره 1 ماده 2 این قانون، اهمیت و ضرورت تغییر کاربری اراضی باید توسط کمیسیونی متشکل از رییس سازمان جهاد کشاورزی، رییس امور اراضی، رییس سازمان مسکن و شهرسازی، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات مهم و اصلی متن قرارداد اجاره سوله

نکات مهم و اصلی متن قرارداد اجاره سوله