مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 14:252021-02-08دانش

اعلام جزییات پذیرش در دوره های کاردانی نظام جدید سال 1400


تاریخ ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش در دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی در سال 1400 اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: سامانه ثبت نام و انتخاب رشته در دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیر انتفاعی در سال 1400 صورت اینترنتی از روز یکشنبه 30 خرداد تا روز یکشنبه 6 خرداد 1400 فعال می شود.

بر این اساس ضرورت دارد که همه متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.

sanjesh.

org مراجعه و نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

با توجه به اینکه ثبت نام و انتخاب رشته همزمان در یک مرحله انجام می شود، متقاضیان باید با توجه به رشته محل های اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته نسبت به انتخاب و درج رشته محل های مورد علاقه خود در سامانه ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

اطلاعیه تکمیلی و همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته همزمان با شروع ثبت نام در 30 خردادماه 1400 در سایت سازمان سنجش منتشر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات پذیرش در دوره های کاردانی نظام جدید سال 1400

اعلام جزییات پذیرش در دوره های کاردانی نظام جدید سال 1400