مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 14:052021-02-08اقتصادي

وزیر راه: به هواپیما های ما در دنیا سوخت نمی دهند


محمد اسلامی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه های توسعه فرودگاه کرمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای اینکه فرودگاهی در شان مردم استان کرمان داشته باشیم کار ارزشمندی انجام شده اظهار داشت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، وزیر راه و شهرسازی با اشاره تحریم های اعمال شده بر کشور گفت: گرچه این تحریم ها برای ما پرهزینه بوده و مردم سختی های بسیاری را متحمل شدند ولی هم اکنون پرچم ایران اسلامی در اهتزاز و کشور رو به رشد و توسعه است.

محمد اسلامی روز دوشنبه در آیین افتتاح طرح های فرودگاهی استان کرمان افزود: اگرچه درآمدهای کشور کاهش پیدا کرده اما نعمات الهی در کشور فراوان است.

وی اظهار داشت: 105 پروژه با اعتبار بیش از یکهزار میلیارد تومان دیروز افتتاح شد که در راستای خودکفایی و داخلی سازی بوده و صنایع داخلی در این حوزه فعال می شود.

اسلامی ادامه داد: فرودگاه قبلی کرمان در خور مردم نبود لذا احداث طرح های توسعه از سال 96 در دستور کار قرار گرفت و در این راستا در کشور شانی به جز خدمت گذاری نداریم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: بی ارزش کردن خدمات جمهوری اسلامی در جنگ اقتصادی مشاهده می شود که در هیچ دوره ای اینگونه نبوده زیرا اقدامات در سخت ترین شرایط نادیده گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه: به هواپیما های ما در دنیا سوخت نمی دهند

وزیر راه: به هواپیما های ما در دنیا سوخت نمی دهند