مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 12:552021-02-08اقتصادي

783 کارگاه اشتغال در خراسان جنوبی راه اندازی شد


مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای بهمن ماه تاکنون 783 کارگاه اشتغال در سطح استان در قالب کمک های مومنانه راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی هنری ظهر دوشنبه در حاشیه مرحله سوم از گام سوم رزمایش کمک های مومنان با محوریت اشتغال در جمع خبرنگاران بیان کرد: با هماهنگی های انجام شده با دستگاه های خدمت رسان در مجموع، از ابتدای بهمن ماه 783 کارگاه اشتغال در سطح استان در قالب کمک های مومنانه افتتاح شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: بیش از 90 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در راستای ایجاد این کارگاه ها هزینه شده است.

وی با بیان اینکه هزار و 736 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این کارگاه ها مشغول به فعالیت شده اند، گفت: کمک به ایجاد صندوق های قرض الحسنه و تعاونی های اشتغالزا یکی از برنامه های بسیج سازندگی است.

هنری ادامه داد: در این راستا طی امروز 228 کارگاه اشتغالزایی که حول صندوق های قرض الحسنه در سطح خراسان جنوبی ایجاد شده، افتتاح شد.

وی با بیان اینکه از دو سال گذشته تاکنون بالغ بر 442 صندوق قرض الحسنه در سطح استان تشکیل شده است، گفت: با حمایت های انجام شده از این صندوق ها، 9 مورد به تعاونی تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

783 کارگاه اشتغال در خراسان جنوبی راه اندازی شد

783 کارگاه اشتغال در خراسان جنوبی راه اندازی شد