مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 12:152021-02-08سياسي

تجلیل از مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت در جشنواره کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور


تجلیل از مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت در جشنواره کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور محمدرضا نمازی، مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت، در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور، تندیس و لوح تقدیرکارآفرینی مدیر اشتغالزای کشور را دریافت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت به پرداخت ملت، دوازدهمین جشنواره کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور، در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما در بهمن ماه 1399 برگزار شد.

نمازی با بیان این که کار آفرینی نقش اساسی و محوری در توسعه فناوری و ایجاد توانمندی های کشور داشته و یکی از بهترین پیامدها آن ، اشتغال زایی در جامعه می باشد که این شرکت توانسته است با نیروی جوان و متخصص خود ، رشد اقتصادی کشور را شتاب بخشد و آثار اجتماعی مناسبی برای کشور به وجود آورد.

وی افزود، شرکت به پرداخت ملت به پاس این رویکرد خلاقانه و مدبرانه ، موفق به کسب دریافت لوح سپاس و تندیس دوازدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان و تکریم از مدیران اشتغالزای کشور در این جشنواره گردید ، امید است در جهت ارتقای فرهنگ کسب و کارهای نوین همچنان سرآمد و پبشتاز باشیم .

این شرکت در مهرماه امسال براساس نشریه معتبر نیلسون ریپورت با دو پله صعود نسبت به رده بندی سال 2018 ، در جمع 13 شرکت برتر پرداخت الکترونیک جهان قرار گرفت است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت در جشنواره کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور

تجلیل از مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت در جشنواره کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور