مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-08ورزشي

وزارت ورزش: در انتخابات فوتبال گزینه نداریم


به نوشته برنا وابسته به وزارت ورزش و جوانان، این وزارتخانه و گزینه ای برای ریاست فدراسیون فوتبال ندارد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، انتخابات فدراسیون فوتبال همیشه درگیر بازی گزینه وزارت و گزینه مستقل بود، این بازی نه تنها معمولا تا روز انتخابات ادامه داشت که حتی پس از آن هم تا مدتها کاندیداهای بازنده روی موضوع مانور می دادند تا مرهمی بگذارند روی شکست در انتخابات.

طی روزهای اخیر هم این بازی مجددا شروع شده، برخی رسانه ها مدعی شده اند وزارت ورزش از گزینه ای حمایت می کند یا به دنبال رای آوردن یک تیم است، این در حالیست که نه تنها چنین ادعای کذب محض است بلکه وزارت ورزش و جوانان به خود نامزدها اعلام کرده از هیچ گزینه قبل از انتخابات حمایت نمی کند و پس از پایان انتخابات از رییس فدراسیون و تیم همراهش پشتیبانی خواهد کرد.

به نظر می رسد برخی خبرسازی ها با هدف تحت تاثیر قراردادن فضای انتخابات به نفع گزینه های مختلف ریاست فدراسیون باشد وگرنه روز چهارشنبه سید رضا صالحی امیری در گفتگو با روزنامه ایران ورزشی، صریحا اعلام کرد که وزیر و رییس کمیته ملی المپیک و همچنین دو مجموعه وزیر ورزش و کمیته از هیچ گزینه ای حمایت نمی کنند و به دنبال انتخابات آزاد و شفاف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ورزش: در انتخابات فوتبال گزینه نداریم

وزارت ورزش: در انتخابات فوتبال گزینه نداریم