مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-08سياسي

برنامه ستاد زیست فناوری برای ارتباط دانشگاه ها با دانش بنیان ها


دبیر ستاد توسعه زیست فناوری با تاکید بر این که اگر صنایع به دستاوردهای شرکت های دانش بنیان توجه کنند، دره مرگ برای آنها تبدیل به قله صعود می شود، - دبیر ستاد توسعه زیست فناوری با تاکید بر این که اگر صنایع به دستاوردهای شرکت های دانش بنیان توجه کنند، دره مرگ برای آنها تبدیل به قله صعود می شود، گفت: برای این منظور ما دانشگاه ها را به موضوعات مختلف تقسیم بندی کردیم و هر دانشگاه در سه محور می تواند با شرکت های دانش بنیان در ارتباط باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مصطفی قانعی امروز در مراسم امضای تفاهم نامه های مشترک ستاد توسعه زیست فناوری با سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با بیان این که این همکاری با تاخیر صورت گرفت، ولی با حضور دکتر عسگری رییس این سازمان همکاری تسری یافت، اضافه کرد: این امر به دلیل وجود تفکر دانش بنیان است و آنچه که ما بیشتر به آن می بالیم، وجود چنین تفکراتی است که ریاست یک نهاد به حوزه علم و فناوری توجه دارد.

وی ادامه داد: چرا با وجود زیرساخت ها فعالیت ها منجر به تحول نشده است، به دلیل نبود تفکر نوآوری است که امروزه ما به این عرصه ورود کرده ایم.

قانعی با تاکید بر این که مثال های متعددی در این زمینه وجود دارد که هزینه های خوبی در حوزه های مختلف علم و فناوری صرف شده است، ادامه داد: ولی از آنجایی که تفکر نوآورانه نبود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ستاد زیست فناوری برای ارتباط دانشگاه ها با دانش بنیان ها

برنامه ستاد زیست فناوری برای ارتباط دانشگاه ها با دانش بنیان ها