مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-08سياسي

بیمارستان پیشوا از اولویت های سال 1400


معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری تهران گفت:پروژه بیمارستان پیشوا در سال 1400 به طور قطعی پیش خواهیم برد و در اولویت نیازهای درمانی منطقه قرار دارد تا انشاءالله به ثمر برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان جدید شهرداری پیشوا، اظهار کرد: در برنامه ریزی شهری باید به 100 سال آینده نگاه کرد و پروژه های عمرانی باید علاوه بر برخورداری از همه استانداردهای لازم با یک رویکرد و افق بلندمدت طراحی و اجرا شوند.

وی گفت: همه باید تلاش کنیم تا یک نهضت عمران و آبادانی در منطقه شکل گرفته و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدامات ماندگاری برای نسل های آینده رقم زده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران ادامه داد: با تلاش مدیریت شهری و حمایت فرماندار برنامه های قطعی پیش خواهیم برد و در اولویت نیازهای درمانی منطقه قرار دارد تا انشاءالله به ثمر برسد.

وی افزود : دانشگاه آزاد، بنیان بیمارستان پیشوا را با هدف تربیت دانشجویان رشته پزشکی بنا نهاد اما به دلایلی این پروژه ابتر ماند که با توافق در سطح عالی با دانشگاه آزاد، عملیات اجرایی پروژه مجدداً آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان پیشوا از اولویت های سال 1400

بیمارستان پیشوا از اولویت های سال 1400