مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 11:252021-02-08سياسي

اهداء 100 سری جهزیه ایرانی به نیت شهدا در میبد


فرمانده سپاه میبد با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدای این شهرستان در 23 بهمن ماه، گفت: از ابتدای امسال تاکنون با مشارکت خیرین 100 سری جهزیه ایرانی ویژه نوعروسان میبدی تهیه و توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سرهنگ مصطفی بهشتی فیروزآبادی در نشست خبری ستاد یادواره شهدای شهرستان های استان، محرومیت زدایی را رویکرد یادواره شهدا در شهرستان میبد دانست و اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 13 هزار بسته معیشتی در قالب دومین کنگره ملی شهدا بین نیازمندان در این شهرستان توزیع شده است.

وی راه اندازی 52 پایگاه سلامت بسیج و توزیع چهار هزار بسته بهداشتی را از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان میبد دانست و افزود: از ابتدای امسال تاکنون با مشارکت خیرین 100 سری جهزیه ایرانی ویژه نوعروسان میبدی تهیه و توزیع شده است.

فرمانده سپاه میبد در ادامه ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی، معیشتی و سلامتی را از دیگر رویکردهای جدی ستاد یادواره شهدا در این شهرستان عنوان کرد و گفت: تاکنون 100 گوسفند در قالب ستاد یادواره شهدا ویژه نیازمندان در میبد ذبح شد.

سرهنگ بهشتی فیروزآبادی ساخت دو باب منزل نیازمندان را از جمله برنامه های انجام شده و در دستور کار ستاد یادواره شهدای میبد دانست و بیان کرد: در این شهرستان 250 هیأت عزاداری فعال هستند که سعی شده در ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداء 100 سری جهزیه ایرانی به نیت شهدا در میبد

اهداء 100 سری جهزیه ایرانی به نیت شهدا در میبد