مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 11:202021-02-08سياسي

واکنش قالیباف به حاشیه های جنجالی سفرش به روسیه


رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره تاکیدات قبلی خود به وزیر خارجه درباره لزوم تمرکز این وزارتخانه بر حوزه اقتصادی گفت: وزارت امور خارجه باید از 20 سال پیش رویکرد خود را از نگاه سیاسی-امنیتی تغییر می داد و کاملا اقتصادی-سیاسی می کرد تا می توانستیم از ظرفیت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف شب گذشته در ساعات اولیه ورود خود به روسیه در نشستی با دیپلمات ها و روسای نهادهای جمهوری اسلامی ایران در مسکو در محل سفارت ایران در این کشور، ضمن گرامیداشت دهه فجر و سالروز نیروی هوایی گفت: کشور امروز با چالش های کوچکی مواجه شده که این چالش ها ناراحتی مردم را در پی داشته است.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نقدهای به حقی نسبت به مشکلات کشور به ویژه در حوزه مسائل اقتصادی وجود دارد اما بیشتر نقدها به جنبه های مدیریتی و بروکراسی حاکم در کشور وارد است، انقلاب اسلامی عظمت های بزرگی را آفریده و مشکلات ناشی از ضعف های مدیریتی مانند گرد و غباری روی آن را فرا گرفته است.

وی تصریح کرد: قدرت امروز جمهوری اسلامی از شبه قاره هند تا ساحل مدیترانه تاثیرگذار بوده و اجازه شکل گیری به هژمونی آمریکا را نداده است و از سوی دیگر در داخل کشور توانسته ایم در حوزه های صنایع دفاعی، تکنولوژی، علم و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش قالیباف به حاشیه های جنجالی سفرش به روسیه

واکنش قالیباف به حاشیه های جنجالی سفرش به روسیه