مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 11:052021-02-08سياسي

4 مدرسه خیر ساز و دولتی شهرستان دیواندره کلنگ زنی و افتتاح شد


همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور معاون استاندار و مدیرعامل شعب بانک ملی استان کردستان، آیین افتتاح و کلنگ زنی همزمان 4مدرسه خیر ساز و دولتی روستایی و شهری با مجموع 13کلاس درس شهرستان دیواندره برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیواندره در آیین نمادین کلنگ زنی این  مدارس که در دبیرستان دوره متوسطه اول روستای رشید آباد  برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و تقدیر از زحمات ارزشمند خیرین به خصوص بانک ملی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: آموزش و پرورش محوری ترین نهاد اجتماعی است که ریل توسعه و پیشرفت کل جامعه از آن می گذرد؛ لذا با توجه به  حساسیت این دستگاه باید کاری کرد که این سیستم به دور از چالش و مشکل باشد تا بتواند زمینه تحقق اهداف عالی را فراهم آورد.

عبدی با بیان اینکه مسئله فضای آموزشی یکی از چالش های بزرگی که آموزش و پرورش با آن روبرو است؛ گفت: تا اکنون اقدامات ارزنده ای در این زمینه صورت گرفته است؛ ولی متاسفانه جوابگوی نیاز واقعی سیستم تعلیم و تربیت نیست.

وی بیان کرد: امروز در سایه حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت محترم و همچنین خیرین ارجمند؛ موفق شده ایم؛ در شهرستان دیواندره بخشی از این مشکلات را کاهش و اقدامات ماندگاری را صورت دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 مدرسه خیر ساز و دولتی شهرستان دیواندره کلنگ زنی و افتتاح شد

4 مدرسه خیر ساز و دولتی شهرستان دیواندره کلنگ زنی و افتتاح شد