مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-08فرهنگي

مسابقه کتاب خوانی «مسابقه کوفته پزی و هفت داستان دیگر» تمدید شد


مسابقه کتاب خوانی «مسابقه کوفته پزی و هفت داستان دیگر» اثر خانم کلر ژوبرت نویسنده مسلمان فرانسوی الاصل که توسط انتشارات به نشر منتشر شده است تا دهم اسفندماه 99 تمدید شد.

- مسابقه کتاب خوانی مسابقه کوفته پزی و هفت داستان دیگر اثر خانم کلر ژوبرت نویسنده مسلمان فرانسوی الاصل که توسط انتشارات به نشر منتشر شده است تا دهم اسفندماه 99 تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسابقه کتاب خوانی مسابقه کوفته پزی و هفت داستان دیگر اثر کلر ژوبرت نویسنده مسلمان فرانسوی الاصل که توسط انتشارات به نشر منتشر شده است تا دهم اسفندماه 99 تمدید شد.

کتاب حاضر، داستانی شیرین و خواندنی را با توجه به مضامین قرآنی بیان می کند.

در هر کدام از این داستان ها نویسنده تلاش کرده است یکی از مفاهیم قرآنی را ترسیم و برای کودکان ملموس کند، به طوری که در پایان کودک را آماده پذیرش نکته مورد اشاره در داستان می کند و با طرح آیه قرآنی مورد نظر، در آخر کودک با یک آیه قرآنی آشنا شده و کاربرد آن را به خوبی از خلال داستانی که طراحی شد، می فهمد.

مجموعاً 100 میلیون ریال جایزه نقدی برای برگزیدگان این مسابقه در نظر گرفته شده که 24 جایزه 3 میلیون ریالی، 2 جایزه 5 میلیون ریالی و 2 جایزه 10 میلیون ریالی را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه کتاب خوانی «مسابقه کوفته پزی و هفت داستان دیگر» تمدید شد

مسابقه کتاب خوانی «مسابقه کوفته پزی و هفت داستان دیگر» تمدید شد