مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-08فرهنگي

فرهنگ در فضای دستگاه های فرهنگی شکل نمی گیرد/ لزوم توجه به سینماگران جوان


مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه فرهنگ در فضای دستگاه های فرهنگی شکل نمی گیرد، گفت: این فرهنگ به طور بنیادین در عرصه خانواده و در مواجهه چهره به چهره انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از مشهد، جعفر مروارید ظهر امروز در مراسم رونمایی و اکران مستند کوتاه از فرش تا عرش از برنامه های جنبی هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد که در سینما هویزه مشهد برگزار شد، با بیان اینکه فرهنگ در فضای دستگاه های فرهنگی شکل نمی گیرد، گفت: این فرهنگ به طور بنیادین در عرصه خانواده و در مواجهه چهره به چهره انجام می شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ضمن برشمردن فضایل اخلاقی مرحوم واله، گفت: وی استاد اخلاق ، سخنران و زاهد بود، اما زهد مرحوم واله انزوا نبود، زهد اجتماعی و مشارکت فعال در گفتمان های فرهنگی اجتماعی سیاسی و تربیت بخشی نسلی بود که بعدها به عنوان جوانان انقلاب و تاثیرگذاران فرهنگ انقلاب اسلامی شناخته شدند.

لزوم توجه به سینماگران جوان شهردار مشهد نیز در ادامه این مراسم گفت: گرچه ما تلاش کرده ایم که در زمینه حمایت از سینماگران جوان تلاش کنیم، اما حق مطلب ادا نشده، امیدواریم بتوانیم نقش خودمان را در این حوزه ایفا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ در فضای دستگاه های فرهنگی شکل نمی گیرد/ لزوم توجه به سینماگران جوان

فرهنگ در فضای دستگاه های فرهنگی شکل نمی گیرد/ لزوم توجه به سینماگران جوان