مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-08اقتصادي

احیای 43 واحد صنعتی و معدنی در همدان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از احیای 43 واحد صنعتی و معدنی استان خبر داد و گفت: 32 واحد صنعتی و 11 واحد در بخش معدن به چرخه تولید بازگشته است.

- حمیدرضا متین دوشنبه 20 بهمن در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه امسال سال جهش تولید بوده و سازمان صمت از سند راهبردی استان جلوتر است، اظهار کرد: صنایع تبدیلی الوند با سرمایه گذاری هزار میلیاردی در حال آماده شدن برای تولید است که امیدواریم بتوانیم تا اردیبهشت 1400 به بهره برداری برسانیم.

وی با اشاره به طرح های شاخص صنعتی استان همدان، خاطرنشان کرد: پتروشیمی هگمتانه بعداز 18 سال امسال به بهره برداری رسید که خوراک فعلی پتروشیمی هگمتانه از جم و اروند تأمین می شود.

اکنون مجوز خوراک برای تولید مواد اولیه پتروشیمی که از پتروشیمی اروند تأمین می شود، مجوز اخذ شده و در آینده از وزیر نفت مصوبه خواهیم گرفت که یک پتروشیمی دو برابر هگمتانه ایجاد شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه پتروشیمی هگمتانه یک تأثیر ملی دارد به طوریکه نخستین تولیدکننده پی وی سی پزشکی در کشور است که در سال 99 موفق به تولید شده، خاطرنشان کرد: فولاد جعفری نیز در زمینه اشتغالزایی و جلوگیری از خروج ارز شرایط مهمی دارد به طوریکه این شرکت 85 درصد فعالیت داشته و تولید خوبی دارد و سرمایه گذاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 43 واحد صنعتی و معدنی در همدان

احیای 43 واحد صنعتی و معدنی در همدان