مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 10:402021-02-08فرهنگي

نمایشنامه خوانی«کافه چیا» در سنندج اجرای عمومی می شود


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: با حمایت واحد نمایش حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان نمایشنامه « کافه چیا » به نویسندگی و کارگردانی صابر دل بینا به صورت نمایشنامه خوانی اجرای عمومی می شود.

- امین مرادی درگفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در ادامه برنامه های مربوط به چهلمین و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و توجه به نگارش متون نمایشی متناسب با هنر متعهد و انقلابی نمایش کافه چیا اثری از هنرمند توانمند تئاتر کردستان صابر دل بینا به مدت سه شب از 25 تا 27 بهمن از ساعت 17 در محل سالن شماره 2 پردیس سینمایی بهمن سنندج مهر که در آن نمایشنامه کافه چیا اثر صابر دل بینا هنرمند کردستانی نیز به چاپ رسیده است با حضور کارشناسان در قالب یک پنل تخصصی ساعت 16 رونمایی می شود.

  وی افزود: در ایام دهه مبارکه فجر برنامه های متعددی توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در بخش های مختلف اجرایی گردید که در بخش نمایش اجرای پرفورمنس نمایشی فرمانده   به کارگردانی یونس صحرارو و نویسندگی در سنندج  که با استقبال گسترده هنردوستان نیز روبرو گردید می توان اشاره کرد.

صابر دل بینا متولد 1347 کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی از سال 1360 با حضور در کلاس های دکتر قطب الدین صادقی فعالیت هنری خود را شروع نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشنامه خوانی«کافه چیا» در سنندج اجرای عمومی می شود

نمایشنامه خوانی«کافه چیا» در سنندج اجرای عمومی می شود