مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 10:352021-02-08سياسي

نماینده مجلس: دولت اجرای قانون لغو تحریم ها را بسیار جدی بگیرد


یک عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: از دولت می خواهیم که اجرای قانون لغو تحریم ها را بسیار جدی بگیرند.

ضمن تشکر از سازمان انرژی اتمی و وزارت خارجه که طبق قانون مصوب مجلس در خصوص غنی سازی 20 درصد عمل کردند اما منتظر هستیم بر اساس ماده (5) این قانون رآکتور جدید هر چه سریعتر طراحی و راه اندازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، زهره الهیان در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 20 بهمن) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ایام دهه فجر، از مواضع قاطعانه، حکیمانه و مدبرانه اخیر مقام معظم رهبری در حوزه سیاست خارجی تقدیر کرد و گفت: به عنوان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حمایت خود و مجلس را نسبت به این مواضع اعلام می دارم.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: پیام مواضع اخیر رهبری در بیان شروط بازگشت ایران به برجام، پیام عزت و اقتدار ملت ایران بود و ایشان با این بیانات این پیام را به دشمنان نظام و نفوذی های داخلی دادند که عزت و اقتدار ملت ایران قابل معامله با هیچ چیز نیست.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: از دولت می خواهیم که اجرای قانون لغو تحریم ها را بسیار جدی بگیرند ضمن تشکر از سازمان انرژی اتمی و وزارت خارجه که طبق قانون مصوب مجلس در خصوص غنی سازی 20 درصد عمل کردند اما منتظر هستیم بر اساس ماده (5) این قانون رآکتور جدید هر چه سریعتر طراح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: دولت اجرای قانون لغو تحریم ها را بسیار جدی بگیرد

نماینده مجلس: دولت اجرای قانون لغو تحریم ها را بسیار جدی بگیرد