مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 10:152021-02-08اقتصادي

لیست کارخانجات اوایل هفته آینده به سامانه بازارگاه اضافه می شود


معاون وزیر جهادکشاورزی با اشاره به اینکه لیست کارخانجات تامین خوراک دام آماده از اوایل هفته آینده به سامانه بازارگاه اضافه می شود، گفت: تغییر نرخ مصوب مرغ در دست پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرباره اشکالات سامانه بازارگاه و عدم الحاق لیست کارخانجات تأمین خوراک دام آماده به این سامانه اظهار داشت: پیچیدگی های بسیار زیادی در این حوزه وجود داشته، 670 کارخانه خوراک دام و 18 هزار مرغداری فعال در این حوزه داریم همچنین ده ها وارد کننده و تأمین کننده نهاده های دامی در این زمینه فعال هستند و انواع خوراک دام نیز وجود دارد بنابراین فرآیند بسیار گسترده و پیچیده است.

معاون وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه برنامه نویسی و کدنویسی برای سامانه بازارگاه در این زمینه انجام شده و به اتمام رسیده است، گفت: بحث حقوقی شدن کار نیز در مراحل نهایی است و حقوقی شدن به این معناست که این نهاده با زحمت بسیار زیادی و با ارز 4200 تومانی وارد می شود بنابراین باید نظارت و مدیریت شدیدی انجام بگیرد تا هدر رفتی در این حوزه اتفاق نیفتد.

رضایی با اشاره به اینکه نهاده مرغداران تأمین شده است، گفت: استفاده از ظرفیت کارخانجات تأمین خوراک دام آماده باعث بهبود شرایط می شود و ما برای این کارخانجات 4 شرط تعیین کردیم که مبتنی بر قیمت خوراک، مقدار خوراک، زمان تحویل و کیفیت آن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست کارخانجات اوایل هفته آینده به سامانه بازارگاه اضافه می شود

لیست کارخانجات اوایل هفته آینده به سامانه بازارگاه اضافه می شود